خانه / گری وینرچاک / ۵ نکته برای رشد کسب‌­وکار از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ
اینفلوئنسر مارکتینگ

۵ نکته برای رشد کسب‌­وکار از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ

من فکر می‌کنم اینفلوئنسر مارکتینگ باعث به وجود آمدن یک دوره باورنکردنی در ۱۰ سال آینده می‌شود و ما تازه در ابتدای آن هستیم. هرروز برندهایی هستند که فروششان، تنها با کمک اینفلوئنسرهای اینستاگرام و بدون هیچ هزینه یا زیرساختی، از صفر دلار به ۱۵ میلیون دلار می‌رسد.

اگر تا الآن از اینفلوئنسرها استفاده نکرده‌اید، باید این کار را بکنید. در این مقاله در مورد چگونگی توسعه کسب‌وکار با اینفلوئنسر مارکتینگ توصیه‌هایی به شما خواهم کرد.

۱- قبل از اینکه از فالوورهای اینفلوئنسرها پول درآورید، اول باید به آن‌ها ارزش بدهید

اگر تازه‌کارتان را شروع کرده‌اید، باید بگویم که کار با اینفلوئنسرها مثل قضیه­‌ی مرغ و تخم‌مرغ است (رابطه علت و معلولی). شما به اینفلوئنسرها احتیاج دارید، چون می‌خواهید هزاران یا میلیون‌ها نفری که به آن‌ها توجه می‌کنند را به سمت محصول، خدمات یا برند خود بکشانید؛ اما ممکن است سرمایه و منابع لازم برای مشارکت با آن‌ها را نداشته باشید و تنها کاری که از دستتان برمی‌آید، این است که باید به آن‌ها خیلی نزدیک شوید و همچنین، بسیار خلاق باشید.

به آن‌ها ارزش بدهید. فقط به دریافت ارزش برای خود فکر نکنید. مثلاً اگر می‌خواهید با یک اینفلوئنسر مرد که مربی ورزش است در نیوجرسی همکاری کنید و می‌دانید به تیم فوتبال آمریکایی خاصی علاقه مند است، وقتی محصولتان را برایش می‌فرستید، لباس تیم موردعلاقه‌اش را هم به همراه آن ارسال کنید. یا اگر باخانمی که در حوزه مد فعالیت می‌کند می‌خواهید مشارکت کنید و می‌دانید که سگی دارد که خیلی به آن علاقه‌مند است، به همراه محصولتان یک محصول سفارشی هم برای سگش ارسال کنید.

ایجاد ارتباط شخصی و تمرین مهربانی، مثل انجام چنین کارهایی، در مراحل اولیه‌­ی کسب‌­وکارتان، شانس شمارا برای دریافت تبلیغات از طرف اینفلوئنسرها افزایش می دهد.

این مطلب ویژه مشترکین است

عضویت ورود